LimoenGroen presenteert op Drupal Europe: De ingrediënten van het succes van 24Kitchen.nl

Nieuws
Publicatiedatum:

Over business doelstellingen, technische uitdagingen en stakeholder management

24Kitchen is hét platform voor alles wat met bewust eten en food lifestyle te maken heeft. Op  de populaire tv-zender, 24Kitchen.nl en social media kanalen biedt 24Kitchen dagelijks culinaire inspiratie. De enige Nederlandse foodzender is met maandelijks 5,1 miljoen kijkers het meest bekeken themakanaal en de website trekt maandelijks circa 650.000 bezoekers. Op Drupal Europe in Darmstadt presenteren we hoe we dit project voor FOX en De Persgroep Nederland hebben gedaan en welke uitdagingen we hebben overwonnen.

Van 10 tot en met 15 september vindt Drupal Europe plaats, het grootste Drupal evenement van Europa. LimoenGroen reist met een team af naar Darmstadt, nabij Frankfurt om internationaal te delen en te leren over the latest op Drupal gebied. Op woensdag 12 september delen Baris Wanschers en Imre Gmelig Meijling een openhartige casus over hoe 24Kitchen.nl in opdracht van  De Persgroep en FOX Networks Group een succes werd. Van business objectives en stakeholder management tot (technische) uitdagingen met het advertorial network en de Electronic Programming Guide (de actuele TV-Gids), in dit project hebben we ze getackeld. Wat we daarvan hebben geleerd delen we met het internationale publiek op Drupal Europe.

Thumbnail

Al ruim zes jaar is 24Kitchen het platform voor alles wat te maken heeft met eten, koken en food lifestyle. LimoenGroen en SchaapOntwerpers ontwikkelden in opdracht van De Persgroep en FOX Networks Group de nieuwe 24Kitchen website waarmee je razendsnel recepten kunt vinden en dagelijks een portie culinaire inspiratie krijgt.

Presentatie: 24Kitchen, the no. 1 platform for food lovers
https://www.drupaleurope.org/session/24kitchen-no-1-platform-food-lovers 
Plaats: Drupal Europe, Darmstadt Duitsland
Datum: woensdag 12 september - 11:30